sobota, 31 maja 2014

Zapomniany rower - Ala

Rower Ala jest wyrobem fabryki ZZR w Bydgoszczy. Jest to rower dziecięcy o stalowej bardzo wytrzymałej ramie. Rower jest w fabrycznym malowaniu i pochodzi z lat 60 ubiegłego wieku. Siodełko jest ze skóry, która jest nie zniszczona latami. Uchwyty przy nazwie były przeznaczone na pompkę, która sobie gdzieś teraz odpoczywa. Błotniki są grube jak w nowych rowerach typu cruiser (bardzo szerokie). Posiada tylko hamulec tylny nożny i nie ma nóżki.  Przykuła mnie uwaga, że nie ma zdjęcia takiego roweru w internecie. Pewnie większość tych małych pojazdów nie przetrwała próby czasu lub po prostu zawadzała miejsce i oddawali ludzie na złom.

Plany..
          na 100% nie wyrzucę go za swoją  jedyność i oryginalność i nie będę go
          malować ponieważ nie ma dużych ubytków w lakierze i jest fabryczny.


5 komentarzy:

  1. To był mój pierwszy rower w życiu. Koniec lat siedemdziesiątych. Wróciły wpomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu szukałem takiego roweru...by powspominać daaaaawne czasy. Przepraszam za odpowiedź prawie po dwóch latach. Pozdrowerek z Bytomia.

      Usuń
  2. Ciesze się, że mogłem panu przypomnieć dawne wspomnienia. Tak z ciekawości skąd się pan dowiedział o moim blogu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie byl by pan zainteresowany sprzedaza tego roweru, mam brata Ali nazywa sie Orlik

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ZZR Ala - na sprzedaż - zainteresowanym chętnie prześlę zdjęcia drugi02(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń